2015 metų analizė ir 2016 metų tikslai [VIDEO]

Šiemet buvo įdomūs metai, bet dėja nebuvo įvygdyti visi užsibrėžti tikslai. Pabandykime peržiūrėti kas buvo numatyta ir kas pavyko arba ne.



2015 metų pagrindiniai planai:
1. Balandžio 25 d. Barcelona Long Trail - 69 km, 2750 m. D+.
Sėkmingai subėgta, tikrai nuostabus trail bėgimas. Labai palankus sukilimas ir trasa mums Lietuvos trail bėgimo entuziastams. Priklauso nuo temperatūros gali buti per karštas oras, bet šiemet man pasisekė ir dėl to stipriai nekentėjau. Plačiau kaip man sekėsi galima pasiskaityti čia: Barcelona Long Trail (LTBCN 2015)
2. Liepos 11 d. Gran Trail Courmayeur - 60km. 4000 m D+.
Nuostabus bėgimas, nuostabiam kalnų masyve ir kelios mano organizacinės klaidelės, kurios neleido pasimėgauti pilnai šiuo renginiu. Didžiausia klaida - automobilio vairavimas i6 Vilniaus iki Courmayeur - virš 2000 km per 2 dienas. Atvykau į vietą truputį daugiau nei 12 val. iki starto ir tikrai jaučiau nuovargį, nes kitos dienos 6 val. ryto jau bėgau pasitikti saulės Mont Blanc papėdėje :). Išvada viena - minimum dvi naktys prieš dideles varžybas reikia būti vietoje. Daugiau skaitykite čia: Gran trail Courmayeur 60K
3. Rugpjūčio 28 d. CCC (Courmayeur Champex Chamonix), vienas iš UTMB organizacijos bėgimų, 101 km, 6100 m. D+.
Dėja dėl organizacinių, piniginių ir visokių kitokių reikalų, šis renginys buvo nukeltas smagesniems laikams.
4. Toliau bėgti aplinkui likusius TOP-10 ežerų.
Čia buvo pagaliau įvykdytis tik vienas, bet ilgai lauktas užsibrėžtas tikslas - apibėgti Asvejos ežerą. Apibėgau ir vienu ežerų mano TOP-10 ežerų projekte liko mažiau. Čia daugiau kaip man sekėsi: Trail run around Asveja
5. Dalyvausiu vietiniuose Trail, plento varžybose su CSC Runners komanda.
CSC Runners komanda intensyviai plečiasi, dabar skaičiuojam apie 50 aktivių bėgikų CSC Baltic organizacijoje ir manau kitais metais turėsime tikrai daugiau. CSC Runners komanda bėgo šiuose renginiuose - Trakų pusmaratonis, Vilniaus pusmaratonis, Kauno maratonas, Vilniaus maratonas, Bėk su Živile Balčiunaite. Gal kada nors ateityje pavyks persivilioti kelis bėgančius kolegas ir  į trail bėgimus :)


2015 metų statistikos:
Atstumas -  2550 km. įveikta.
Laikas praleistas judesyje - 270 val.
Aukštis arba lipimas į kalną - 40.000 metrų. 13 % daugiau nei pernai.
Perklausyta: 29 audio knygos, didelis kiekis Podcast'ų. Bėgimo laikas nepraleistas veltui :) Čia visas sąrašas perklausytų knygų: http://mgreblikas.blogspot.lt/2015/04/2015-metais-perklausytos-audio-knygos.html

Keistai jaučiuosi, bet šiandien yra taip, kad statistika visiškai nemotyvuoja, todėl ir rašydamas kitų metų tikslus bandysiu nuo jos laikytis kuo atokiau, bet kaip bebūtų tačiau vienas iš tikslų bus būtent statistinis :).

2015 metų renginių rezultatai, kuriuose pavyko sudalyvauti (atstumas, laikas, renginys)
1. 69 km, D+/- 2500 m, laikas 10:30:22 - Barcelona Long Trail (LTBCN 2015)
2. 10,6 km, laikas 00:48:42 - Trakų pusmaratonio bėgimas
3. 21,097 km, laikas 1:42:44 - We Run Vilnius 1/2 Marathon
4. 60 km, D+/D- 4000 m, laikas 12:57:00 - Gran trail Courmayeur 60K
5. 20 km, D+/D- 275 m, laikas 1:47:30 - RUN the NIGHT
6. 57 km, D+/D- 680 m, laikas 6:13:57 - Trail run around Asveja (TOP-10 ežerų)

2015 metų (endurance adventure):
1. 40 km, D+ 400m, laikas 4:15:00 - Adventure run from Paris to Versailles

2016 metų tikslai:
* nusprandžiau planuoti sezoną su kuo mažiau tiksliai numatytų varžybų ir palikti vietos improvizacijai.

1. Balandžio 9 dieną, bandysiu pajudėti link Lenkijos ir subėgti 45 km su 2500 m sukilimo, treniruotė prieš Italiją. (http://beskidzka160naraty.pl/?b160nr-wiosna,114)
2. Birželio 24 dieną -  Italija, Dolomitų kalnai - Lavaredo Ultra Trail - 119 km, 5890 m sukilimo, pagrindinis startas, tikiuosi šeimynos palaikymo pasiruošimo ir varžybų metu.  (http://www.ultratrail.it/en/path.html).
3. Prabėgti pakrante per smėlį, palei jūros liniją nuo Nidos (Kaliningrado srities sienos) iki Latvijos sienos atžymos ir dedikuoti jį "Run for Baltic Sea without plastic!!!", jei bus norinčiu jungtis, visada lauksiu, detalesnė informacija ir laikas bus skelbiama vėliau.
4. Dviejų dienų "Adventure running at Aukštaitijos Nacionalinis Parkas", pokolkas tik galvoje.
5. 160 km nubėgta per savaitę, be varžybų.

Šiemet "Longrun'us" darysiu pagal šią taisyklę:
1. Jei varžybos - 120 km, su 6000 m sukilimu.
2. LongRun'as - kiekvienas 10 km turetų būti minimum su 500 m sukilimu.
3. Pikinės savaitės - minimum 120 km per savaitę.
4. Back to back - pikinėmis savaitėmis daryti "back to back", kas yra per 24 valandas daryti du ilgus bėgimus (šeštadieni vakare, sekmadienį ryte), kad sekmadienio bėgimas būtų su pavargusiomis kojomis.

Šiemet norėčiau filmuoti dar daugiau varžybų, nuotykių, kelionių, treniruočių bei talpinti video šiame YouTube kanale: https://www.youtube.com/user/mgreblikas , jei norite būti/pamatyti naujienas pirmieji, siulyčiau paspausti "Subscribe".

1. Smagiausios varžybos, kurias organizavo Tengris ir LTU Trail Running People.



2. Tikrai nuostabi idėja - Ūsai bėga :)



Kitais metai planuoju dalyvauti intensyviau, daugiau fiksuoti trail bėgimo akimirkų ir taip plėsti žmonių akiratį apie tai kas yra trailas ir kodėl MES jį taip mylime :)


3. Barcelona Long Trail (LTBCN) - tikrai nuostabį vieta, organizacija ir ten rasite viską ką gali pasiūlyti ispaniškas pavasaris:


4. Gran Trail Courmayeur, Italija - vienos iš sunkiausių psichologiškai ir fiziškai varžybų šiemet. Trasoje buvo praleista beveik 13 valandų, bet tikrai nuostabūs kalnai, man gal kiek per aukšti buvo - per trumpas adaptacijos laikas, bet tikrai verti kiekvieno prakaito lašo ir išleisto euro :)

Comments

  1. Mielai prisijungciau prie dvieju dienu nuotykiu Aukštaitijos Nacionaliniam Parke

    ReplyDelete
    Replies
    1. Butinai visa informaciją pranešiu viešai facebook'e ir čia ir tuomet bus galima jungtis ir derintis :)

      Delete
    2. Turiu minčių apibėgti Kuršių Nerija šiais metais, irgi dviejų-trijų dienų nuotykis būtų :)

      Delete
    3. Aš kažkodėl manau ten tiek laiko nereikia, per 24 val. viską išlakstysi ir viskas, galėsi gulėti paplūdimyje :)

      Delete

Post a Comment